Спеціаліст по роботі із корпоративними клієнтами

Обов’язки:

  • Ведення корпоративних клієнтів (єдина точка для контактів із усіх питань)
  • Контроль за графіками навчання, якістю надання послуг, задоволеністю клієнтів
  • Ведення розрахунків, контроль своєчасності оплат
  • Регулярне ведення інформації по клієнтах у CRM системі
  • Ведення первинної документації (договори, акти, тощо)
  • Залучення нових клієнтів, активні продажі,
  • Проведення презентацій клієнтам, оформлення пропозицій, участь у тендерах

Портрет ідеального кандидата:

  • Володіння англійською мовою на рівні вище середнього
  • Практичне вміння та успішний досвід активних продаж (B2B), будування відносин із корпоративними клієнтами
  • Вміння приймати рішення та нести відповідальність, активно працювати на результат
  • Вміння вести первинні документи (договори, акти, рахунки), оформлювати тендерну документацію
  • Акуратність, пунктуальність, уважність (в роботі із документами, фінансами)
  • Володіння комп’ютером на рівні просунутого користувача (word, excel, powerpoint, email, CRM, робота із електронними календарями, відеоконференціями).

Умови:

  • Часткова зайнятість (50%), бажано суміщення із іншими посадами в компанії, можлива робота з дому
  • Ставка + відсоток від продаж + бонуси за виконання планів
  • Компенсація витрат на зв’язок, використання власного ноутбука

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ:

Надсилайте ваші резюме із назвою бажаної посади в темі листа на електронну адресу kostyakhr@hotmail.com

Comments are closed.